środa, 28 stycznia 2009

Dzień ekscentryka - wsparice Pajacyka!


Nakarm glodne dziecko - wejdz na strone www.Pajacyk.pl


Yo! Dobra dziś na nieco inny temat napisze. W świecie biznesu tego małego jak i tego dużego wielu ludzi wyznaje zasadę, jeśli nie zainwestujesz nic nie zarobisz, zaraz się mnie ktoś zapyta ale co to ma wspólnego z "Pajacykiem"? Tak więc uprzedzając to pytanie wyjaśnię. Dzieci są przyszłością tego świata, dlatego to właśnie o nie musimy dbać najbardziej, jednak jak wszyscy wiemy świat ten do przyjaznych nie należy i nie wszyscy mamy równe szanse na starcie. Dlatego proszę wszystkich którzy trafili na tego a nie innego bloga, kliknijcie w ten baner, rozejrzyjcie się po stronie "Pajacyka" i pomóżcie tym co nie mają łatwego startu. To jest moja inwestycja w przyszłość, niewielka ale jednak jest, bo czy chcielibyście, żeby wasz dom budowała osoba która na lekcjach matematyki myślała o tym jak sobie napełnić żołądek? Chcielibyście, żeby polonista który będzie uczył wasze dzieci nie miał siły chodzić na zajęcia z języka polskiego? Jeśli i chcecie mieć na to jakiś, choćby minimalny wpływ to zróbcie to co ja kliknijcie w ten baner i zainwestujcie w przyszłość tego świata, pomagając tym którzy tego najbardziej potrzebują, bo bez naszej pomocy oni mogą nie dać rady. To czy klikniesz w ten baner czy nie pozostawiam twojemu sumieniu.

1 komentarz:

  1. Widzę, że kolejny wpis. Bardzo dobrze!
    Pisałem, że zarzuciłeś blog bo miałeś trzy notki napisane w bardzo krótkim odstępie czasu, a później nic. No niestety trzeba pisać bo nie tylko ja mogłem takie wrażenie odnieść.

    A propos mojego i kumpla bloga to go tak nie wychwalaj bo to blog dla jaj i o bardzo chaotycznej formie. Dopiero się zaczyna rozglądać po blogosferze i ogólnie w temacie tworzenia stron. Szykujemy coś wielkiego co miejmy nadzieje kiedyś wypłynie na światło dzienne.
    A tobie życzę jak największej liczby wpisów na swoich stronach i żeby za ciebie inni klikali. :D

    OdpowiedzUsuń