środa, 17 grudnia 2008

Początek stromej wspinaczki.

Cóż może na początek powiem coś o sobie, nazywam się Sebastian i aktualnie studiuje, jak ktoś zapyta co studiuje to powiem nieważne bo jak odpowiadam to 99,9% ludzi robi dziwną minę i wydaje dźwięk w stylu „he?”. No ale to nie miał być blog o mnie ale o moim zainteresowaniu :D. No to jedziem z tym koksem po 500 zeta za tonę.;) Pewno niejednemu z was zdarzyło się słyszeć nazwę Get Paid, zapewne też Ci bardziej Ciekawscy zaczęli szukać po internecie co to jest. Natomiast dla tych mniej ciekawskich wytłumaczę. Tak więc Get Paid forma zarobku internetowego (spokojnie kokosów na tym nie zrobicie) różne firmy płacą internautom za oglądanie linków, banerów, reklam, czytanie maili, czy wypełnianie ankiet, itp. Ja zacząłem się tym parać w liceum wiadomo jak to jest człowiek był prawie dorosły lecz grosza brakowało. No to jak brakowało to człowiek zaczął kombinować i przypadkiem znalazł wzmiankę o Get Paidzie i tak zacząłem namiętnie oglądać reklamy za pieniądze. Na początku nie wierzyłem w to że zobaczę pieniądze na oczy ale pomyślałem sobie co mi szkodzi. Zarejestrowałem się więc w banku internetowym (za darmo) następnie na stronie, która oferowała przyzwoite stawki za 30 sekund wyświetlania reklamy na naszej przeglądarce. Jako nowicjusz nie maiłem bladego pojęcia jak wygląda taka „praca” z mozołem zarabiałem po kilka centów dziennie. przeglądałem tak reklamy około miesiąca, aż wreszcie osiągnąłem minimum do wypłaty, które wynosiło 10$ spora kwota. Zażądałem wypłaty i.... czekałem dzień, drugi, trzeci, czwartego dnia tracąc nadzieje wszedłem na konto bankowe i ze zdziwieniem zobaczyłem napis na konto wpłynął przelew 10$ byłem nieźle zaskoczony a 25 naszych polskich złotych drogą nie chodzi. Często spotykam się z opiniami że strony tego typu szukają tylko naiwnych aby zgarnąć kasę za reklamę, a ja wam powiem, nie wszystkie. Teraz poproszę wasz drodzy czytelnicy którzy dotrwali do końca tego wywodu o wypowiedź, i opinie na temat firm Get Paidowych bo Ciekawi mnie wasza opinia. Obiecuje też dla zainteresowanych regularne pisanie na blogu o firmach sposobach strategiach zarabia i unikania oszustów. Miłej nocy idę spać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz